NL |  EN |  RO |  DE |  Sitemap | Contact


Despre noi > Studii de caz >
Care Autoschade

nearshoring software casestudy

"Dacă este necesar, pun întrebări
dificile și oferă alternative valoroase."


De peste 25 de ani, Care Autoschade este cel mai mare lanț de reparații al coliziunilor în Benelux. Cei 1000 de angajați repară daunele auto de la 65 de birouri situate în Țările de Jos și Belgia și au grijă de întregul proces administrativ pentru companiile de leasing, societățile de asigurare și persoanele fizice. De la înființarea sa, Care a investit foarte mult în domeniul IT, iar compania a dezvoltat propriul său sistem ERP: CareFlow. În 2010, reconstruirea acestuia a fost externalizată către NetRom Software. Managerul de dezvoltare a aplicațiilor, Jurgen van Eldik, explică beneficiile unui nearshoring de succes.

"În cooperare cu Software Improvement Group, în 2009, am pornit în căutarea unui partener de dezvoltare externă. Obținerea celei mai bune mentenabilități posibile a software-ului a fost un criteriu deosebit de important. NetRom Software s-a dovedit a fi partenerul cu hotărârea, flexibilitatea și experiența necesare pentru a reconstrui CareFlow și a continua dezvoltarea acestuia.

 

Personalizare și valoare adăugată

CareFlow International (CFI) este un sistem ERP avansat, modular. Acesta susține contactele clienților, estimările, programările și facturarea, precum și managementul lanțului de aprovizionare, oferindu-ne în același timp nouă și relațiilor noastre informații de management. Caracteristicile sale sunt bogăția funcțională, flexibilitatea extraordinară, mentenabilitatea excelentă, o mare ușurință în utilizare și nu în ultimul rând: abilitatea de a optimiza procesele noastre în continuă schimbare, rapid și cu acuratețe. Avem acum un produs unic, care este proiectat în întregime organizației noastre, fără dezavantajele care vin o dată cu un software standard, cum ar fi taxele de licență, imposibilitatea de a sprijini procesele unice și tarifele ridicate pentru serviciile inevitabile de personalizare."

 

Obligația rezultatului

Van Eldik continuă: "Potrivit unora, este o regulă de bază că în software outsourcing, 20% din capacitate este necesară pentru un control adecvat. În cazul nostru, acest lucru ar însemna până la 4 angajați, având în vedere că, la un anumit moment, echipa noastră în România a avut 19 dezvoltatori. Cu toate acestea, în acest caz, acești 19 dezvoltatori au fost coordonați de doar unul dintre angajații noștri, economisind din start de până la 4 ori. Explicaţia este că NetRom Software funcționează efectiv în conformitate cu obligația rezultatului. Unul dintre efecte este faptul că aceștia oferă management de proiect excelent. NetRom Software este o mașină bine unsă și le place să arate acest lucru".

 

DevOps

O bună cooperare între IT și afacere este mai puțin evidentă decât pare: interesele legate de aspecte cum ar fi stabilitatea și inovarea sunt substanțiale și, uneori, contradictorii. Atenția la consolidarea echipei și comunicarea clară sunt esențiale. Ideea că IT-ul, QA-ul și procesele de afaceri trebuie să coopereze îndeaproape în procesele de IT este cunoscută sub numele de DevOps, o comasare între dezvoltare și operațiuni. Se pare că echipele construiesc, testează și implementează software-ul mai rapid și mai frecvent, în timp ce software-ul devine mai fiabil. DevOps și Integrarea Continuă sunt concepte care se potrivesc perfect.

 

Viteză și calitate

Van Eldik este unul dintre conducătorii DevOps în cadrul Care Autoschade. "Ca orice organizație, beneficiem de avantajele unei clarități maxime pe nevoile funcționale. Expertiza specialiștilor de afaceri din întreaga companie este esențială în sprijinirea și în prioritizarea  deciziilor IT. Prin conectarea proprietarilor de proces și a proprietarilor de sistem cu IT-ul, reducem timpul nostru pe piață. Afacerea este responsabilă pentru realizarea beneficiilor scontate pe baza unui caz de afaceri. Desigur, echipa de IT oferă afacerii specificațiile tehnice și ciclul procesului de planificare a resurselor, bugetare, raportare și evaluare." Valoarea DevOps este vizibilă mai multe pe parte de calitate, transparență, predictibilitate și stabilitate. Latura cererii aduce expertiza și prioritățile funcționale, luarea de decizii bine informate, în strânsă colaborare cu domeniul IT.

 

Potrivire strategică

Van Eldik continuă:. "Unul dintre efectele DevOps este faptul că suntem capabili să planificăm proiectele noastre un an în avans. Acest lucru duce la utilizarea optimă a expertizei NetRom Software, luându-se în considerare punctul lor forte: ei gândesc și acționează în mod activ, împreună cu noi, încă de la prima etapă, mai degrabă decât pur și simplu să realizeze sarcinile pe care noi le aducem. Dacă este necesar, ei pun întrebări dificile și oferă alternative valoroase, făcând astfel o potrivire strategică perfectă cu abordarea noastră DevOps. Mă aștept că vom continua să investim în obținerea valorii adăugate prin intermediul IT-ului, inclusiv a  aplicațiilor on-line, în strânsă colaborare cu NetRom Software "

 

Relatare

Customer story Software Improvement Group:
The efficient workflow of Care Schadeservice

 

 

Credit Force

Studiu de caz: CreditForce

CreditForce este un furnizor de servicii al administrarii de credite. Serviciile CreditForce includ colectarea de datorii si facturarea, specialişti ce ajută în gestionarea creditelor, precum şi furnizarea de formare profesională. Până în anul 2006, procesele sale distincte au fost susţinute cu o varietate de produse software.

Contact us
* Please enter a valid name
* Please enter a valid e-mail address
Nederland:
Hazeldonk 6006, 4836 La Breda
T Tel: +31 (0)765 420 740
E Email: soft@netrom.nl

Romania:
Caracal Blvd 178, Craiova 200746
T Tel: +40 (0)251 437 738
E Email: soft@netrom.ro
* Please enter a message
Send message
Contactati-ma
* Please enter a valid name
* Please enter subject
Nederland:
Hazeldonk 6006, 4836 La Breda
T Tel: +31 (0)765 420 740
E Email: soft@netrom.nl

Romania:
Caracal Blvd 178, Craiova 200746
T Tel: +40 (0)251 437 738>
E Email: soft@netrom.ro
Trimite