NL |  EN |  RO |  DE |  Sitemap | Contact



Despre noi > Studii de caz > Fleet Complete

Klaas Collet

"Recunosc pasiunea"

Fleet Complete oferă soluţii inteligente care ajută organizaţiile să-şi optimizeze procesele de afaceri în jurul serviciilor din domeniul lor. Succesul acestor îmbunătăţiri se bazează pe înregistrarea faptelor clare, certe, pe raportarea exactă şi pe integrarea inteligentă cu alte sisteme de întreprinderi. În 2008, Fleet Complete a început colaborarea cu NetRom Software. Klaas Collet  împărtăşeşte experienţele şi aşteptările sale.

"În primii noştri ani, într-o anumită măsura am fost o societate comercială care oferea posibilităţi de achiziţionare a software-ului şi a altor produse. Până în 2007, produsele software disponibile nu mai îndeplinineau cerinţele noastre. Utilizatorii noştri nu îşi doresc sisteme complicate care solicită multă atenţie şi efort, ci soluţii uşor de gestionat care să îi ajute să obţină rapid rezultate concrete.

Adio, înregistrări kilometrice!

De exemplu: Eu nu vreau ca o maşină să fie folosită în mod privat şi nici nu vreau să îmi petrec timpul monitorizând şi interpretând datele. Instrumentele noastre nu numai detectează cu precizie atunci când apare o problemă, dar, de asemenea, o raportează direct către persoana care trebuie să o rezolve. Pe scurt, clientul stabileşte un obiectiv, de exemplu, reducerea costurilor sau creşterea satisfacţiei clienţilor. Noi oferim cea mai simplă şi mai rapidă modalitate de a atinge acest obiectiv.

Bun venit, direcţie bună!

În aproape toate cazurile, este vorba despre evaluarea de date în timp real, bazate pe un set de norme explicite. Nu este vorba doar despre kilometraj, dar, de asemenea, despre timpi de călătorie, stiluri de conducere, proiecte, distanţe dus-întors şi utilizarea de combustibil. Prin integrarea instrumentelor noastre cu software-ul de proiect sau de plată, cu sisteme de CRM sau sisteme de back office, orice organizaţie este capabilă să-şi gestioneze procesele cu precizie şi în mod proactiv.

Conducere

Astăzi, aceste concepte ne ajută în continuare să ne menținem avantajul pe care l-am construit cu produsul de familie Field Desk, începând cu anul 2008. Totul a început cu un design funcţional şi ulterior un design tehnic creat de managerul nostru de dezvoltare, Tim Spijkerman. Bazat pe acest design, am intervievat un număr mare de potenţiali parteneri de dezvoltare, atât din ţară, cât şi din străinătate. Cerinţele noastre? Viteză, calitate şi flexibilitate.

Selecţie

Iniţial, compania NetRom Software ne-a atras atenţia prin prezenţa managementului olandez în România. În scurt timp, intuiţia noastră ne-a spus că acest lucru ar putea să funcţioneze. În cel mai scurt timp posibil, au reuşit să supună design-ul nostru unor întrebări dificile şi să livreze un produs de lucru. Pentru noi, acesta a fost semnalul că am găsit partenerul pe care îl căutam. Desigur, un factor important care a ajutat este faptul că Facultatea de Automatică este situată chiar în zonă, foarte aproape de sediul lor și dezvoltatorii NetRom sunt foarte calificaţi, într-adevăr. Ei nu doar construiesc ceea ce le cerem noi. Dacă este necesar, ei trec produsul şi procesul în sine prin toate întrebările relevante care îi fac să creeze un produs de calitate. În termen de câteva săptămâni, NetRom Software a creat o echipă dedicată companiei noastre. Avem un unic manager de proiect care ştie totul şi care este responsabil pentru comunicarea dintre dezvoltatorii noştri şi cei din Craiova. Ca de obicei, acest lucru funcţionează foarte bine.

Dependenţi

La un moment dat însă, cooperarea a înregistrat un succes atât de mare, încât am fost nevoiţi să ne întrebăm dacă nu deveneam prea dependenţi de expertiza oferită de compania NetRom Software. În 2010, punându-ne această întrebare şi discutând cu partenerul nostru, am decis să reducem parţial angajamentul nostru. Această alegere strategică a fost o decizie înţeleaptă, nu în ultimul rând pentru că întotdeauna ne putem baza pe specialiştii noştri din Craiova ori de câte ori apare un nou punct în nevoia noastră pentru capacitate flexibilă. Aşadar, ambele părţi facem mişcări în sensul acestei tensiuni productive dintre flexibilitate şi calitate. Calitatea necesită pur și simplu relaţii solide. Dl. Director General, Han In’t veld  şi dl. Director Tehnic, Mircea Negrilă ştiu acest lucru foarte bine şi investesc în continuare în mod substanţial în echipa NetRom Software care lucrează pentru noi. Ei știu că vrem să fim mai puţin dependenţi, dar totodată, ştiu că vom continua să ne bazam pe ei într-o asemenea frecvenţă încât valoarea va fi creată în mod eficient în rândul ambelor părţi.

Recunoaştere

Un punct foarte puternic al companiei NetRom Software este faptul că aceştia recunosc necesitatea livrării produselor de cea mai buna calitate, precum şi necesitatea de a fi complet transparenţi în acest sens. În special în comunicările cu pieţele noastre, aceste aspecte sunt absolut cruciale. Cerinţa noastră pentru o evaluare obiectivă ne-a condus la Grupul Olandez pentru Îmbunătățirea Software–ului (SIG - Dutch Software Improvement Group), precum şi la TÜV în Germania, Uberwachungsverein Technische. Aceasta este una din cele mai mari companii de certificare din lume. Certificarea TÜViT prezintă un aspect important de evaluare a calităţii software-ului: mentenabilitatea, definită de standardul internaţional ISO / IEC 9126. SIG a evaluat produsul realizat de NetRom Software ca fiind pozitiv și TÜViT a certificat mentenabilitatea acestuia cu marca TÜViT Trusted Product Maintainability. Încă o dată, acest întreg proces ne-a aratat un aspect vital al mentalității NetRom Software: sunt pasionaţi de transformarea ideilor bune în produse perfecte. Aceasta pasiune este în mod clar recunoscută de către mine personal, dar nu o întâlnesc de foarte multe ori. Încă o dată, încrederea mea în cooperarea noastră a fost confirmată."

"Wij zijn opgericht om de kracht van mensen beter te benutten. We helpen

organisaties al twintig jaar hun collectieve kennis optimaal te gebruiken en doen

dat nu met zo’n honderd medewerkers. Onze projecten hebben drie pijlers: mens,

organisatie en technologie. Immers, of het nu gaat om een portal, een intranet of

de ondersteuning van kennismanagement of document management: naast de

kwaliteit van de technische oplossing is veelal beslissend dat de organisatie ermee

is geholpen en dat de medewerker in die organisatie zich er verder door kan

ontwikkelen.   

Interdisciplinair
Onze projecten duren meestal zo’n drie tot zes maanden en hebben een

kort-cyclisch karakter. Ons succes is sterk gebaseerd op onze bewezen aanpak.

Onze teams bestaan niet alleen uit essentiële technische experts als analisten,

ontwikkelaars of infrastructuurspecialisten, maar ook uit business consultants die

sterk zijn in het optimaliseren van processen en trainers en invoeringsconsultants

die teams effectief begeleiden in de feitelijke veranderingen in hun werk.

Regie
We zijn gespecialiseerd in enkele kerntechnologieën zoals Microsoft SharePoint

en IBM Connections en Lotus Notes. Onze schaalbaarheid wordt in zekere zin

beperkt door het aantal mensen dat we hebben om mee te werken in onze

klantprojecten in die gebieden: om te groeien in aantal projecten en omvang, zijn

immers meer (schaarse) mensen nodig. Als gesprekspartner van onze

opdrachtgevers nemen we steevast de regie over de oplossing op ons. We keken

al enige tijd rond naar een partner die ons zou kunnen helpen aan bijvoorbeeld

aanvullende SharePoint-capaciteit, flexibiliteit en aan ervaring en expertise in

andere technologieën die we nodig hebben in onze klantprojecten.

Begin
Het eerste contact met NetRom Software voelde als een goed begin. We wisten

dat we een ontwikkelpartner zochten, maar het is een gegeven dat opdrachtgevers

gedurende projecten voortschrijdend inzicht ontwikkelen. Allerlei functionele en

technische eisen kunnen blijven veranderen. Daarom besloten we met zo’n

beoogde externe ontwikkelpartner te starten met een overzichtelijk en behapbare

opdracht. We begonnen vroeg in 2011 met een eerste opdracht om een bestaand

product opnieuw te bouwen in Microsoft SharePoint.

Van product naar project
NetRom Software pakte dat goed aan en daarom zijn we in oktober met het eerste

‘echte’ project begonnen: enkele nieuwe websites voor een opdrachtgever die we

eerder in 2011 hadden geholpen met een volledig nieuw intranet op basis van

SharePoint. Drie van onze mensen zijn naar Roemenië gegaan om het project in

een pressure cooker-sessie door te nemen. In gezamenlijk overleg is het content

management systeem Sitefinity geselecteerd en NetRom Software heeft in drie

iteraties de websites opgeleverd.  

Waarde
Het project is succesvol afgerond. Dankzij NetRom Software hebben we nu in

technologisch opzicht meer mogelijkheden, aanvullende flexibele capaciteit en een

betere, onderscheidende propositie voor onze opdrachtgevers. Wat daarbij helpt is

de hoge kwaliteit van de projectleiders. We werken per project met een en dezelfde

contactpersoon. De communicatie is simpel, helder en duidelijk. Afspraak is

afspraak. Dankzij de voorspelbare bedrijfszekerheid van NetRom Software

profiteren onze opdrachtgevers maximaal van ons specialisme: expertise,

creativiteit en flexibiliteit. Kortom: de kracht van mensen!"

Credit Force

Studiu de caz: CreditForce

CreditForce este un furnizor de servicii al administrarii de credite. Serviciile CreditForce includ colectarea de datorii si facturarea, specialişti ce ajută în gestionarea creditelor, precum şi furnizarea de formare profesională. Până în anul 2006, procesele sale distincte au fost susţinute cu o varietate de produse software.

Contact us
* Please enter a valid name
* Please enter a valid e-mail address
Nederland:
Hazeldonk 6006, 4836 La Breda
T Tel: +31 (0)765 420 740
E Email: soft@netrom.nl

Romania:
Caracal Blvd 178, Craiova 200746
T Tel: +40 (0)251 437 738
E Email: soft@netrom.ro
* Please enter a message
Send message
Contactati-ma
* Please enter a valid name
* Please enter subject
Nederland:
Hazeldonk 6006, 4836 La Breda
T Tel: +31 (0)765 420 740
E Email: soft@netrom.nl

Romania:
Caracal Blvd 178, Craiova 200746
T Tel: +40 (0)251 437 738>
E Email: soft@netrom.ro
Trimite