NL |  EN |  RO |  DE |  Sitemap | Contact


Tehnologie » Dezvoltarea software și managementul incidentelor

În orice proiect de dezvoltare software la comandă, un proces optimizat de administrare a incidentelor este crucial. Atât în termeni de calitate, cât și de buget, este esenţial ca toate incidentele să fie prioritizate, atribuite, urmărite, raportate şi verificate rapid, având o cantitate minimă de greşeli. La NetRom, lucrăm foarte mult cu Jira Issue Tracker, pentru că acest instrument sprijină procesul de administrare a incidentelor foarte bine. Îl putem integra cu uşurinţă cu alte produse şi plugin-uri Atlassian, de exemplu, pentru administrarea proiectului şi etapelor de lucru. Mai ales în proiectele de dezvoltare Agile, estimarea, programarea, alocarea şi urmărirea iteraţiilor sunt gestionate într-un mod cât mai adecvat. Este doar unul dintre motivele pentru care echipele noastre sunt capabile să dezvolte pentru dumneavoastră software personalizat, la comandă, construit cu pricepere și grijă, într-un mod extrem de eficient.

Credit Force

Studiu de caz: CreditForce

CreditForce este un furnizor de servicii al administrarii de credite. Serviciile CreditForce includ colectarea de datorii si facturarea, specialişti ce ajută în gestionarea creditelor, precum şi furnizarea de formare profesională. Până în anul 2006, procesele sale distincte au fost susţinute cu o varietate de produse software.

Contact us
* Please enter a valid name
* Please enter a valid e-mail address
Nederland:
Hazeldonk 6006, 4836 La Breda
T Tel: +31 (0)765 420 740
E Email: soft@netrom.nl

Romania:
Caracal Blvd 178, Craiova 200746
T Tel: +40 (0)251 437 738
E Email: soft@netrom.ro
* Please enter a message
Send message
Contactati-ma
* Please enter a valid name
* Please enter subject
Nederland:
Hazeldonk 6006, 4836 La Breda
T Tel: +31 (0)765 420 740
E Email: soft@netrom.nl

Romania:
Caracal Blvd 178, Craiova 200746
T Tel: +40 (0)251 437 738>
E Email: soft@netrom.ro
Trimite